Despre noi

Bine ați venit la easySales!

Cine suntem?

Suntem o echipă motivată să ajutăm comercianții sau magazinele on-line să se integreze cu marketplace-uri, să gestioneze eficient și automatizat comenzile și procesele repetitive de vânzare de pe marketplace-urile cu care sunt parteneri.

Fondatorul Iulian Cazacu, dezvoltatorul de produs a colaborat de-a lungul timpului cu foarte multe magazine on-line, la construcția și optimizarea acestora și a observat recurența problemelor și procesele care pot fi îmbunătățite:

“cu platforma easySales s-a dorit identificarea unei soluții „plug-and-play” cu minim de implicare tehnică a clienților, o soluție IT inteligentă, automatizată, la costuri de abonament lunar avantajoase”.

Echipa easySales construiește parteneriate solide alături de clienții săi pe care îi ajută să testeze noi canale de vânzare prin integrarea cu marketplace-uri populare, să vândă mai repede automatizat, salvând timp cu procesele repetitive și bani prin alocarea eficientă a forței de muncă.

our_story
our_story

Povestea noastră!

Firma a fost fondată în anul 2017 de către Ciprian și Iulian Cazacu care au cumulat o experiență de 14 și respectiv 8 ani în domeniul IT, mai exact în zone precum arhitectura IT, programare, procese de comunicare, administrarea infrastructurii hardware.

Creștem frumos împreună!

Am lansat platforma easySales la începutul anului 2019 și am atras aproape 200 de utilizatori, în ciuda investiției minime în vânzări și marketing.

Clienții noștri au listat prin platforma noastră peste 200.000 de produse în marketplace-uri ca emag, cel, carrefour, okazii. Prin platforma noastră am procesat peste 65.000 de comenzi în valoare de aproximativ 1.400.000 Euro.

Astăzi, vrem să urmăm câteva direcții importante:
  • Să atragem clienți importanți din piață și să ne facem cunoscute serviciile.
  • Să încheiem parteneriate cu organizații IT care doresc să ne recomande clienților lor.
  • Să continuăm să inovăm și să dezvoltăm platforma easySales.
  • Să creștem permanent competențele interne ale angajaților noștri.
  • Să oferim sprijin comunității de e-commerce.
  • Să fidelizăm clienții cu care lucrăm.

Planuri de viitor

Din luna septembrie 2019, avem investiții importante care ne vor ajuta să dezvoltăm mai mult platforma easySales. Continuăm să ne canalizăm energia pe automatizarea procesului de vânzare al magazinelor on-line, pe integrarea de noi marketplace-uri și funcții necesare pentru a le ajuta să țină pasul cu ritmul alert în care evoluează industria online din România. Vrem să ne ocupăm de dezvoltarea brandingului nostru și de inițierea de campanii de promovare.

Începând cu anul 2020 dorim să ne adaptăm produsul și pentru piața din Statele Unite sau Anglia. În plus, adăugarea de integrări cu lideri mondiali la nivel de marketplace precum Amazon, eBay, Wallmart, Asos, etc.

De asemenea dorim ca platforma noastră să fie mereu îmbunătățită prin funcții noi precum integrarea de servicii de SMS, campanii de e-mail, generare Ad-uri dinamice.

our_story

Echipa easySales

Echipa noastră se diferențiază prin profesionalism, învățare continuă, dedicare și determinarea de a face ca lucrurile să meargă foarte bine! Pentru a susține aceste deziderate învățăm constant, citim best practice-uri, mergem la conferințe, ținem legătura cu mediul de afaceri, aflăm care sunt ultimele tehnologii, tratăm cu seriozitate fiecare parteneriat care pentru noi înseamnă o oportunitate de evoluție.

Măsurăm rezultatele, ne bucurăm să vedem clienți mulțumiți și mai productivi.

În cadrul acționariatului regăsim un grup de 4 investitori care își aduc un aport important la dezvoltarea firmei prin experiența vastă de 20 de ani în domeniul start-up-urilor, consultanță în managementul investiției și în dezvoltarea de businessuri de succes.

member

Iulian Cazacu

Co-Founder / Product Development
member

Ciprian Cazacu

Co-Founder / Business Development
member

Valentin Sîrbu

Senior Web Developer
member

Iulian Dima

Customer Specialist
member

Diana Meteș

Marketing Manager