easySales te conectează automatizat cu cele mai populare marketplace-uri!

Refolosim structura și informațiile pe care magazinul online le are, pentru ca tu să încarci produsele din platformă direct pe marketplace! Fără costuri adiacente de integrare!

Ce obții de la platforma easySales

Folosește o platformă validată internațional și dezvoltată pentru standardele pieței de comerț electronic din România, gândită de la început să poată fi integrată cu orice tip de sistem ERP existent pe piață, cu serviciile de curierat și facturare utilizate de tine.
Suntem compatibili cu majoritatea platformelor ecommerce de dezvoltare: Află cu cine suntem integrați!

sales_upgrade

Te upgradăm pentru
vânzare!

Cu ajutorul integrării automate prin API, salvezi timp prin listarea produselor, gestionarea comenzilor, sincronizarea stocurilor în timp real; elimini erorile umane, eficientizezi echipa fără să mai fie nevoie să aloci personal dedicat pentru generare facturi și AWB-uri.

sales_upgrade

Nu e necesar să
migrezi la noi!

Nimic de descărcat, ai nevoie doar de o conexiune la internet. Accesezi serviciile easySales fiind conectat la internet prin instalarea unui plugin sau feed. Simplu și la îndemâna, te conectezi ușor!

services

Integrare cu serviciile
terților

Sub umbrela easySales poți conecta simultan mai multe magazine online dezvoltate în diferite platforme eCommerce, cu marketplace-uri și cu servicii externe de curierat și softuri de facturi cu care deja lucrezi.

marketplace_feature

Procesul de listare produse pe Marketplace

easySales refolosește structura și informațiile pe care utilizatorul le are în site-ul său pentru a încărca produsele din platformă direct pe marketplace! Fără costuri adiacente, cu minim de implicare tehnică.

savings

Costuri avantajoase în raport cu beneficiile oferite

Poți testa rapid noi canale de vânzare cu minim de implicare tehnică, la costuri foarte bune, accesând unul sau mai multe marketplace-uri populare. Poți începe cu eMAG și continua cu Cel, sau cu marketplace-uri din străinătate, vei putea lista produsele tale printr-un click, să fii prezent în 5 locuri și să lucrezi din easySales.

savings

Traducere automatizată a informațiilor de produse

Pentru clienții care doresc să își listeze produsele pe marketplace-uri internaționale, oferim integrări cu Emag Polonia, Bulgaria, Ungaria. Vei putea să traduci automatizat documentația de produs la costul abonamentului.

reports

Acces la rapoarte
Ce măsori, poți îmbunătăți!

Îți oferim o imagine de ansamblu, astfel încât să iei decizii în cunoștință de cauză. Suntem în continuă dezvoltare: avem finanțări care ne permit să dezvoltăm funcții și integrări noi la cererea clienților noștri și la costuri foarte avantajoase.

warranty

Garanția oferită
clienților

Suntem flexibili și poți oricând să ieși din platforma noastră, fără să îți pierzi datele. În plus, ești liber să rămâi pe marketplace-ul dorit, fără să îți mai faciliteze easySales comunicarea. Poți testa tehnologia inovatoare fără încercări nereușite!

warranty

Avantajul de a fi
în fața competiției

Pentru ca produsul tău să ajungă pe prima poziție în lista eMAG, algoritmul funcției de Auto-Price actualizează și adaptează în timp real prețul produselor, în creșteri sau scăderi treptate.

Ce ai de făcut pentru a optimiza vânzările pe marketplace cu easySales?

Succesul tău este și succesul nostru!
Primești suport tehnic și te îndrumăm să descoperi pas cu pas cum să beneficiezi de funcțiile platformei și să vinzi mai mult pe marketplace!

1

Creezi cont

Alegi un abonament și încerci platforma gratuit pentru primele 14 zile!


Suport pentru onboarding!

Cu suport specializat, te îndrumăm cum să te conectezi cu mai multe marketplace-uri în timp scurt. Oferim o atenție sporită nevoilor și obiectivelor tale!

2

3

Procesul de listare produse

Vestea bună este că refolosim structura și informațiile pe care magazinul online le are, pentru a încărca produsele din platformă direct pe raftul marketplace-ului dorit și poți vinde chiar de a doua zi!


Procesezi vânzările

Generezi AWB-uri și facturi cu un singur click! Livrezi la timp având stocurile sincronizate automat în timp real! Ai posibilitatea de a ajusta prețurile în funcție de fiecare marketplace cu care ai contract.
Ești prezent în 5 locuri și lucrezi doar de pe platforma easySales.

4

5

Măsurăm rezultatele

Evaluăm colaborarea, măsurăm rezultatele și sărbătorim parteneriatul! Succesul tău este și succesul nostru!


Amplificăm și extindem serviciile

În funcție de specificul afacerii tale și de strategia ta, vom dezvolta pentru tine, la costurile de abonament negociate inițial, noi funcții și integrări.

6

Întrebări frecvente

Este un bun prilej să afli mai multe despre soluțiile super-smart pe care le poți accesa!
Am strâns pentru tine mai multe răspunsuri despre subiecte de mare interes!

Managerii de magazine online și comercianții apelează la easySales atunci când au nevoie de:

  • automatizarea și eficientizarea procesului de vânzare: eliberare automată facturi și AWB-uri, sincronizare stocuri și prețuri, gestionare comenzi în mod eficient;
  • creșterea vânzărilor prin lansarea produselor pe mai multe marketplace-uri, în mod automatizat, sau actualizarea prețurilor prin funcția auto-price care te ține departe de competiție;
  • prezență internațională în marketplace-uri și traducere asistată automatizată la costul abonamentului;
  • gestionarea ușoară a numărului mare de produse și comenzi, fiind necesar să fie înregistrată valoarea reală a stocului în magazinul online; eliminarea erorilor umane - fluxul de lucru manual creează întârzieri și erori.
  • o platformă de integrare on-line dinamică, eficientă la costuri avantajoase, în continuă dezvoltare de funcții noi sau integrări de noi servicii externe (urmează să integrăm Amazon și eBay), în ordinea solicitării de către clienți;
  • suport tehnic dedicat și îndrumare în zona de eCommerce;
  • testarea de noi canale de vânzare – vânzarea pe marketplace-uri, fără să se investească mii de euro în optimizarea unui magazin online pentru Start-up-uri sau comercianții la început de drum în eCommerce;

E mult mai eficient să apelezi la easySales în loc să soliciți servicii personalizate, sau să gestionezi colaborarea cu marketplace-ul în mod manual.

  • Riscuri zero: ai posibilitatea să testezi gratuit un nou canal de vânzare, să vezi dacă se potrivește tipului tău de business, fără să plătești o taxă lunară, ci vei plăti comision doar pentru ceea ce vinzi;
  • Acces zilnic la o bază imensă de clienți dispuși să cumpere;
  • Acces la statistici. Ai acces la rapoarte, analize și training-uri utile pentru creșterea business-ului tău;
  • Extindere la nivel internațional comercianții puteau vinde produse doar în țările din care făceau parte, însă datorită eliminării barierelor referitoare la taxe și formalități vamale, extinderea în cele trei țări se poate face cu o mai mare ușurință: Polonia, Ungaria și Bulgaria;
  • Beneficiezi de know-how-ul marketplace-ului pe care te listezi;
  • Beneficiezi de cele mai competitive tarife de livrare;
  • Plăți online cu cardul fără comision bancar;
  • Îți asociezi imaginea cu cei mai mari retaileri din regiune;
  • Beneficiezi de promovare prin canalele de marketing.

Prin intermediul API-ului preluăm în mod automat specificațiile produselor din site-ul tău, ca mai apoi să poți genera oferte pentru fiecare marketplace unde vrei să fii prezent.

Există tool-uri de import/export specializate prin intermediul cărora poți ajusta foarte rapid informațiile generate și le poți retransmite pe mai multe marketplace-uri. Orice modificare după listarea inițială se sincronizează automat atât în site, cât și pe marketplace-urile cu care ești partener.

Platforma noastră este creată ca un facilitator de comunicare între magazinul tău, marketplace-ul dorit și serviciile de curierat și facturi.

Da! În cazul în care dorești să ai o politică de prețuri diferită pe marketplace față de site-ul tău, poți seta din platforma easySales pentru fiecare marketplace cu care colaborezi prețuri diferite. De exemplu în funcție de marjele de comision pe care le-ai negociat.

easySales este integrat cu majoritatea softurilor de facturi și curieri, însă dacă dorești să lucrezi cu un alt soft din afara listei noastre, sau cu alți curieri noi îi putem integra pentru tine.

Îți oferim asistență telefonică dedicată la integrarea produselor în platformă.

Contactează echipa de suport și spune-ne care sunt nevoile tale contact@easy-sales.com

Așa este! EasySales a testat, a îmbunătățit și a reușit să ofere comercianților online testarea de noi canale de vânzări la costuri avantajoase și fără bătăi de cap. Beneficiază de avântul marketplace-urilor și alege să fii prezent acolo unde sute și mii de consumatori din toate nișele sunt pregătiți să cumpere.

Ești pregătit să vinzi către clienții din marketplace care doresc din start să cumpere?

Echipa noastră este pregătită să îți ofere know-how în zona de eCommerce. Dacă ești pregătit să te upgradăm pentru vânzare, contactează-ne astăzi!

Testează aplicația