Elimină procesarea manuală a stocurilor.
Sincronizează stocurile cu easySales!
Noi credem că meriți să faci lucrurile mai simplu, de aceea am optimizat toată munca grea și repetitivă!
Sergiu Curicheriu
trendyshades.ro / coolbrands.roBeneficiile actualizării de stocuri cu easySales
Controlul stocurilor este o parte esențială a comerțului electronic și a operațiunilor efectuate de retaileri pe multiple canale de vânzare.
Actualizări în timp real în toate platformele în care ești prezent!
Când un client cumpără un produs de pe un marketplace, easySales automatizează stocurile instant în toate marketplace-urile cu
care tu lucrezi, dar și în site-ul tău. Faci actualizări în easySales și se modifică instant pe multiple platforme.
Te asigură că nu vei vinde produse care nu sunt în stoc
Ești asigurat că stocurile vor fi actualizate după fiecare vânzare și primești semnal de alertă când trebuie să suplimentezi stocurile. Astfel, poți să îți crești ratingul pe marketplace-urile cu care colaborezi! Livrarea la timp crește gradul de satisfacție al clienților.
Manageriază eficient
stocurile
Salvează timp prețios, nefiind necesar să supraveghezi mereu cantitatea de stocuri pe marketplace și scapă de sunatul clienților pe motiv de lipsă stoc. Când comenzile sunt în procesare, stocul e rezervat pentru a evita să primești mai multe comenzi.
Cum funcționează?
Menținerea cu acuratețe a unui inventar de stocuri are impact direct asupra profitabilității afacerii tale, așa că tratează subiectul cu seriozitate!
Automatizarea stocurilor
prezintă acuratețe
Algoritmul easySales asigură că stocurile sunt actualizate în timp real, în toate platformele pe care ești activ!
Reduce lipsa stocurilor
Primești semnal de alertă în momentul în care stocurile se diminuează și trebuie să faci noi comenzi!
Managementul eficient
Poți încărca stocurile prin scanarea codurilor de bare.
easySales te ajută să câștigi timp prețios pe care să îl folosești în afacerea ta!
Integrarea cu softuri
de facturi
Poți integra în platformă orice soft de facturare cu care vrei să lucrezi! Reduci necesarul de resurse umane prin eficientizarea echipei.
Locația stocurilor în depozit
Poți detecta locația clară
din depozitul tău, pentru a ști de unde să culegi rapid produsul!
Creștem frumos împreună
Suntem la curent cu tendințele din mediul digital, iar solicitările clienților sunt folosite pentru a dezvolta funcții noi ce susțin creșterea afacerilor din zona ecommerce!
Comercianții își gestionează stocurile atât din platforma ecommerce, sau dintr-un program de contabilitate. easySales integrează magazine online cu orice tip de sistem ERP existent pe piață, care te ajută să elimini erorile umane și să îți crești viteza operațională.
Alte funcții oferite de easySales
- Actualizări de prețuri care te ajută să ajungi pe primul loc pe marketplace, cu prețul cel mai bun;
- Traduceri automate ce îți facilitează listarea de produse pe eMAG Ungaria, Polonia și Bulgaria și elimină barierele de comunicare;
- Emitere facturi și AWB-uri cu un click;
- Listarea și întreținerea produselor dintr-un singur punct de control;
- Setarea din platforma easySales de prețuri diferite a ofertelor pentru fiecare marketplace.
Fii cu ochii pe noi, urmează să dezvoltăm și alte funcții super-smart la prețuri avantajoase.
Ești pregătit să începi?
Află cum easySales îți protejează profitul afacerii cu funcția de actualizare a stocului!
Automatizează procesele repetitive, pentru că meriți să gestionezi afacerea mai ușor și avantajos.